[identity profile] uglich-jj.livejournal.com posting in [community profile] urb_a
Ниже приведен фрагмент автобиографии бандеровца по кличке "Хмара" из батальона "Нахтигаль".





Хмара-2






Хмара и его люди первыми вошли в тюрьму Бригидки 30 июня 1941 г. Что они там увидели - читайте внизу страницы (выделено красным): тюрьма была пуста, трупы нашли потом в подвалах и закопанными во дворе. Закопанными во дворе, а не лежащими на улице. А вот команда немецких пропагандистов, которая , как выяснил историк Ханнес Хеер (http://www.mankurty.com/holocaust/lemberg1941.html), прибыла во Львов 1 июля, "нашла" во дворе Бригидок целую гору незахороненных трупов, довольно свежих и с нарушениями тюремной формы одежды (подтяжки, ремни).



Подтяжки и ремни (Бригидки)

Шо ж получается: 30 июня разведподразделение, первым вошедшее в тюрьму, гору трупов, валяющихся  во  дворе , НЕ видело, а потом, в немецком пропагандистском ролике, они появлились. Хмара НЕ видел, а киностудия д-ра Геббельса увидела.

Да , а еще свидетели, львовские евреи,  и даже сами немцы в своих документах (на что обратил внимание также Х.Хеер) говорят, что в первые дни оккупации во дворах тюрем во Львове были массовые убийства -  немцы и украинская "милиция" убивали евреев, согнанных на раскопки.

Так что же показывает нам киностудия д-ра Геббельса  - нет , не "жертв НКВД" . Это жертвы убийств, устроенных украинскими и немецкими нацистами.  В связи с этим меня мучает вопрос:

1

Date: 2012-07-27 07:09 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
тюрьма была пуста
--

Углич, а где узники делись? Хмара там пишет, что они открьівали Браму гранатами. Т.е. в тюрьму до Нахтигаля никто не входил и из нее не віходил.

Date: 2012-07-27 07:55 am (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Він пише, що "трупи знаходять вже згодом", з чого абсолютно не слідує, що саме він був присутнім при тому "знаходженні". За стилем викладення саме у цьому місці він, скоріше за все, просто подає інформацію, яка йому стала відомо (тоді ж, або пізніше, це не зрозуміло). Скоріше за все, трупи таки "знайшли" інші особи, а не Хмара, бо "знаходять", як правило, пишуть про інших, а не про себе. Якби він був серед тих, хто "знайшов", він би написав "ми знайшли" або "знаходимо" абощо.

Date: 2012-07-27 08:07 am (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Правильно, у тих камерах, куди вони зазирнули, нікого не було. А потім хтось побачив свіжозамуровані віконця пивниць (підвалів), спустилися, розбили двері і опаньки, "остолбєнєлі від несподіванки" - гора трупів. А потім подивились по двору, і ями побачили, деякі "притрушені землею", а деякі закопані.
В чому проблема?

Date: 2012-07-27 08:19 am (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
По-перше, не "засьіпанньіє", а "присьіпанньіє" зверху - зрозумій, нарешті, різницю.
По-друге, а чому вони повинні бути на цій світлині?

Date: 2012-07-27 08:28 am (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Можуть бути ті, можуть бути не ті. Казанівський бачив яму незадовго до ранку, цю світлину вже зроблено удень. Я не знаю, що конкретно відбулося у часовому проміжку між тим, що побачив Казанівський, і моментом, коли зроблено цю конкретну світлину. На цій світлині може бути зафіксовано момент, коли верхній шар землі вже забрали, турпи, відповідно, трохи змінили своє попереднє положення, а тепер ексгумаційні групи будуть розтягувати ці трупи по подвір'ю для ексгумації. Я повторюю, я цього не знаю, можу тільки здогадуватись, те це місце, яке бачив Казанівський, чи не те.

Казанівський бачив лише одну яму, повз яку проходив, вибираючись з "Бриґідок", це абсолютно не значить, що не було інших подібних ям.

Date: 2012-07-27 08:38 am (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
*т.е. этой кучи Хмара и Казанивский не видели.
уже хорошо.

Не бачили, можливо. І що з того?

*верхний слой земли только сняли?
ямы общей не вижу, это братская могила или как?

Там, узагалі-то ліворуч від края світлини, і в напрямку глядача "зємля нє заканчіваєтся". :) Ліворуч навіть видно, що далі лежать інші тіла.

*где следы земли на трупах?
Уже пояснював, уважнішим треба бути.

*мужику в центре фото бандеровская милиция рубашку постирала перед съемкой?
соседу его костюм тоже в химчистку экспресс снесли быстренько, перед съемкой вохеншау?
Друх, ти тупий або де? :) Сорочка просто світлого кольору (не біла!). Земля - суха (дощів напередодні не було). Костюм теж не "білий", а сірий. Труп трохи повернули, земелька (якою він був притрушений - якщо це був труп з верхнього шару) осипалася. Якщо він лежав десь у середині купи, то на ньому і землі не було б. Шонєясно?

Date: 2012-07-27 06:21 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Так, друх, я сьогодні був дуже зайнятий, адже мусив від'їжджати у локальне відрядження, і тому було не до того, аби серйозно подумати над твоїм постом. А тепер от вчитався по поверненню, і "офіґєл"...

1) Скажи мені, друх, УГліч, а що взагалі "батальйон "Роланд" робив у Львові? Бог з ними, з євреями, просто скажи, що робив батальйон "Роланд" у Львові 30 серпня 1941 р.?

2) Друх, а ти не маєш бажання дати нам першу сторінку цієї "автобіографії"? Просто, щоб ми у черговий раз посміялися над тобою і над оцією строчкою: "фрагмент автобиографии г-на Петра Мельника по кличке "Хмара" - члена ОУН, бойца "Роланда" и позднее УПА."? Або, може ти сам нарешті подумаєш, і зрозумієш, де саме ти написав дурню?
Можеш подумаєш і скажеш, нарешті, хто був автором цієї "автобіографії"? Підказка: справа Оберлендера.

3) Друх, там нема ніякої білої шкіри на шиї. І шиї нема (не видно). Видно руку (вона сірого кольору), шию не видно. Крапка.

4) Куди ділася земля, я тобі вже докладно написав: залишилася на піджаку (який прикривав сорочку). Або на верхньому тілі. Крапка.

5) В 154 раз повторюю: тіла могли як витягти з "присипаної" земелькою зверху купи, так і принести з пивниці ("подвала" ващою мовою). Шоніпанятна?

6) Останні розстріли у приміщенні в'язниці були 28 числа.

7) Це добре, що ти "утомілся". Значить, наші зусилля по виховуванню з тебе думаючої людини не були марними. Ще трохи, і ти вже почнеш думати і аналізувати, а не триматися за Хімку з Хєєром, як рятівне коло.

Date: 2012-07-27 06:40 pm (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Терен, жара вона погано діє не тільки на мене. У Угліча є хоча б капелюх.

"Роланд" у Львові 30 серпня 1941 р.?
30 червня, ви хотіли сказати)))

Біографія справжня і не має ніякого відношення до справи Оберлендера.
Щоб почитати першу сторінку, треба в браузері змінити трохи нумерацію
http://g.io.ua//img_aa/large/0153/22/01532262.jpg
ось перший лист. Я замість 7 вставила 2.
Edited Date: 2012-07-27 06:43 pm (UTC)

Date: 2012-07-27 07:24 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Ага. Біографія справжня. Тільки хай наш друх скаже, хто її написав? :)
Не казати ж йому, де він може знайти відповідь на ці питання прямо. Хай подумає. Про Оберлендера було згадано у порядку розвитку в УГліча асоціативного мислення :)

Date: 2012-07-27 08:20 pm (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
так я ж вчора теж на це фапнула, а потім почитала...весь текст биографії та зрозуміла, що такі да)))

Date: 2012-07-27 08:22 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Щоб так, таки так. Але УГліч ніколи (без підказки) не здогадається :)

Date: 2012-07-27 06:41 pm (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
відповдно друга сторінка
http://g.io.ua//img_aa/large/0153/22/01532263.jpg

Date: 2012-07-27 06:44 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
"30 серпня" = "30 червня", звичайно ж.

Date: 2012-07-27 08:42 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
З тюрми вийшло не більше шість сотень із майже дванадцяти тисяч (не враховуючи тих кілька сотень, яким удалося вийти на волю в ніч з понеділка на вівторок), решта заповнила своїми трупами всі підвали тюремних бльоків і незбагненну глибінь ями на подвір'ї. Вікна до підвалів були щільно замуровані червоною цеглою, і я пригадав собі, як ночами енкаведисти щось робили коло мурів тюрми, стукали, а удари випаленої цегли нагадували звуки укладуваних до скриньок гарматних стрілен. Тепер стало ясним, що в тому часі замуровували вікна до пивниць. Там Москва собі на ганьбу замурувала помордованих безборонних в'язнів.

це теж Казанівський...То коли ж в'язні вийшли? Чи вони вийшли, а Совєти після того зачинили браму? Щось у тебе, Угліче, гіпербола не сходиться. Але ти все ж подумай над тим, щоб зробити на Академії аккаунт. Настав час свої "дослідження" публікувати на належному рівні.

Date: 2012-07-27 07:52 am (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
А5?
http://urb-a.livejournal.com/10080.html?thread=120928#t120928

Date: 2012-07-27 08:28 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Вночі з 23. на 24. червня органи НКВД покинули тюрму „Бриґідки“, і в’язні розбили майже всі камери та повиходили на подвір’я. На вулицю годі було видістатися, бо всі брами були зачинені, а проїжджаюче військо, почувши великий гамір за мурами тюрми, де зібралися тисячі в’язнів, почало зі всіх сторін нас обстрілювати. Потім військо виломило браму і, діставшися на подвір’я в’язниці, огнем з крісів загнало людей знову до камер. Багато в’язнів згинуло тоді на подвір’ю та на коридорах в’язниці, і тільки декому пощастило втекти через в’язничні мури. Згинув тоді також російський поет. У нашій камері, яка містила за польських часів 12 в’язнів, було 65 в’язнів, а повернулось 50; решта згинула. Коло 10-ої год. повернулися сторожі енкаведисти й почали вивозити автами трупи з коридорів та з подвір’я і змивати кров, що лежала скрізь великими плямами.
Незабаром перевели нас до камери ч. 41 на І. поверсі, куди прибуло двох військових прокурорів, які питали кожного в’язня його прізвище, де працював та за яку провину сидить у тюрмі. Я подав, що не знаю, бо мене ніхто не слухав, та що арештовано мене на вулиці. Прокурор не дав мені докінчити оповідання про те, як мене арештовано, та заявив, що я відповідаю за провину, підведену під статтю 54, точка 1. Товариші недолі почали мені співчувати і жаліти мене, що так без причини причіплено мені такий страшний злочин, за який присуджують тільки кару смерти. Мені стало на душі лячно. Таких „злочинців“, як я, зі статтею 54, точка 1, було в камері тільки трьох.
На моє несподіване щастя військові прокурори раптом від’їхали й забрали, мабуть, з собою протоколи нашого переслухання, бо пізнім вечором кликали нас знову одинцем з усіх майже камер на коротке переслухання до прокурора в цивільнім убранню. Всіх в’язнів ділили тоді — як я завважив — на дві групи: 1) звичайних злочинців і 2) політичних. При цьому переслуханні питали мене знов, за яку провину сиджу. Я розказав прокуророві видуману історію, що в черзі перед хлібною крамницею повстала між покупцями бійка, міліція почала хуліганів арештовувати, а що я випадково стояв при тій групі, що билася, мене теж за хуліганство арештували. Мене завели до камери, де були самі звичайні злочинці. Військові дезертири й політичні в’язні до нас більше не вернулись: усіх їх розстріляли на подвір’ю. Таким чином я врятувався від смерти.
В четвер 26 червня ввесь день випроваджували з різних камер більші групи політичних в’язнів і на подвір’ю їх розстрілювали. Крики, зойки, страшний плач невинних жертв заглушували стріли крісів та револьверів. Такі дантейські сцени відігравалися до пізньої ночі з 26 на 27 червня. А ми сиділи в камері, чи точніше лежали як колоди дерева один при одному, та з острахом вичікували своєї черги. Підо впливом несамовитих сцен, що відігравалися під вікнами нашої камери, одні в’язні плакали, другі молилися гаряче до Бога, а треті, закам’янілі, видавали з себе час від часу важкії стогони безсилої розпуки. Що якийсь час заїздили авта й вивозили тіла розстріляних.
День 27 червня (п’ятниця) минув спокійно. До полудня випроваджували різні групи в’язнів з камер на подвір’я, але ані стрілів, ані гуркоту моторів авт не було чути.
Вночі з 27 на 28 червня НКВД знову покинуло в’язницю, цей раз остаточно. Прийшли люди з міста з сокирами й ломами, помогли нам розбити двері та залізні брами, і ми опинились на волі.
Тільки завдяки ласці Всевишнього я по тяжких, хоч і коротких, моральних і фізичних терпіннях щасливо повернувся до своїх найближчих, до дальшої праці.
http://poshuk.lviv.ua/ukr_biblio_p_2_p_4_p__p_9.html

Date: 2012-07-27 08:58 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Угліч, где тьі там видишь шею..

иди нах...надоел уже.

Date: 2012-07-27 07:45 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Друх, а от колишня ув'язнена в "Бриґідках" Наталя Яхненко згадує, що, коли енкаведисти перший раз покинули в'язницю, в'язнями було відкрито камери й потім дрібні злодії пограбували "підвал", де розжилися цигарками та іншими речами. (Яхненко Н. Від бюра до Бригідок 1939-1941, с. 223, 226).
Там же вона трохи раніше згадує і так званих "легких в'язнів", які працювали на кухні і в санчастині, деякі з яких під час першої втечі енкаведистів устигли полишити в'язницю.
На стор. 230 вона згадує про хаос, який існував у паперах енкаведешників, які навіть не знали, у якій камері по якій статті сидять, і просто приходили і викликали.
Надалі вона навіть згадує про наявний у неї зимовий плащ, у якому вона вийшла з в'язниці (с. 233).
А на стор. 237 вона згадує, як у Бриґідках розбивали гранатами підвали (після приходу німців) і знайшли там ще навіть кількох людей, які були живі (людей замурували у цьому підвалі живцем). От і роби висновки, друх.

Date: 2012-07-27 08:19 pm (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
судячи, що у підсумку з в'язнями зробило НКВД, то у мене виникає підозра, а може це наглядачі в'язням помочи видали, сподіваючись що хтось таки не витримає і сам себе удавить. А НКВДшнікам роботи меньше.

Date: 2012-07-27 08:22 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Не вбивайте віру УГліча в розум і "Інструкцію" чекістів-"гуманістів" :)
Він же досі вірить, що вони навіть в сортир ходили за інструкцією :)

Date: 2012-07-27 08:30 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Я все ще сидів на вікні, тримаючись руками залізних ґрат, наче виглядав порятунку зі світу. На подвір'я увійшла старша жінка-селянка. Ламаючи руки й обтираючи сльози, вона поглядом водила по вікнах тюрми і в розпуці кликала:
– Володку, сину, де ти є?
В її голосі відчувалися біль і тривога, бо яма із трупами на подвір'ї нічого доброго матері не говорила. О, такі жнива московського окупанти побачила знедолена українська мати.
Я просив горем прибиту жінку, щоб покликала людей із вулиці, які могли б розбити нам двері і звільнити нас на волю. Та мої прохання не доходили до свідомости заплаканої матері.
– Тітко, ваш Володко є тут! – мусів я сказати неправду в такій трагічній хвилині. Тим я хотів приневолити жінку покликати поміч із світу. – Ми не можемо самі розбити дверей, тож мерщій покличте людей.
Жінка довго дивилася в наше вікно і без слова, поволі пішла до брами. Та не дійшла вона ще до другого бльоку, як з того напряму на подвір'ї появилися чоловічі постаті з пістолями в руках. Вони підбігали одинцем, розглядалися по подвір'ї і перший з них давав якісь доручення. Ступали обережно, якби ходили по замінованих полях, і незабаром їхні кроки почулися на коридорі. Кілька сильних ударів по дверях, і замок відскочив.
На порозі появилося двох молодих підпільників. Інші розбивали камери, які були порожні. Між ними був один із кухарів (посполитий в'язень), який розділював зупу в'язням. З іншими він вийшов із Бриґідок уночі з вівтірка на понеділок, коли НКВД опустило тюрму. Він польською мовою пояснював про розклад тюремних забудувань.
– Скоро, в порядку і без гамору виходити на вулицю та бути обережним, бо в місті ще є большевики! – скомандував владно один підпільник.
Я схопив під руку В. Клебана із Бродів, який не міг ступити ногою, у другу руку взяв тюремний мішечок із своїми речами й пішов поволі сходами вниз.
Перед виходом на подвір'я містився карцер, двері якого були відкриті. Кілька в'язнів лежало нерухомих, байдужих до подій, які в тій хвилині опанували всі Бриґідки. Їх душі стояли перед судом Всевишнього.
Ми вийшли на подвір'я якраз напроти каплиці. Замість дверей до підвалу висів коц, який засланяв собою великий злочин на безневинних жертвах московського НКВД. Сопухом віяло від пивниці під каплицею, там не було потреби шукати живих серед стирти розкладених трупів.
При виході поза приміщення кухні й лазні, на другому подвір'ї чорніла велика яма, присипана свіжою землею, з-під якої визирала рука, наче хотіла відганяти рої мух, що сідали чорними плямами на засохлій під муром крові.
http://www.ukrcenter.com/%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9/25841-15/%D0%A8%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%BC-%D0%9B%D0%B5%D2%91%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8

Date: 2012-07-27 06:10 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
В 152 раз повторюю, чому вона має бути на цьому конкретному фото?
Якщо ти вже любиш такі питання, я в тебе питаю: де на цьому конкретному фото Львівська ратуша? Немає? Значить все, фото не автентичне.

Date: 2012-07-27 08:36 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
а еще свидетели, львовские евреи, и даже сами немцы в своих документах (на что обратил внимание также Х.Хеер) говорят, что в первые дни оккупации во дворах тюрем во Львове были массовые убийства - немцы и украинская "милиция" убивали евреев, согнанных на раскопки.

угу..а еще есть свидетельства, что в первые дни не было никаких расстрелов

2. Неправдою є, що 30-го червня і 1-го липня роз­стрілювано кого-небудь в тюрмі на вул. Лонцкого. Поручник Мартинець виконував там охоронну служ­бу з частиною першої сотні, не допускаючи до змасакрованих большевиками трупів цивільного населен­ня. 1-го липня о год. 10 вранці він був звільнений з служби відділом німецької поліції. За час його пере­бування в тюрмі при вул. Лонцкого та в будинках ко­лишнього НКВД на Пелчинського не розстрілювано ні одного чоловіка
.

Виїмки з доповіді Ю. Лопатинського п. к. "Група північ т. зв. Нахтігаль", виголошеної в Нью Йорку, дня 7 травня 1960 року.

Date: 2012-07-27 10:58 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
ну ...в таком ключе можно утверждать и про объективность свидетельств "уцелевших евреев".
попробовали бы они что-то хорошее про милицию написать, так им же сразу кислотой в лицо, как адвокату Демьянюка в свое время.
По этой причине Стелла Кренцбах и скрывала свою настоящую фамилию. не?

Date: 2012-07-27 08:37 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Угліч, уменьши документ, или я больше здесь не комментирую. У меня не только ленту рвет, но и поле для комментов в экран не влазит.

Date: 2012-07-27 08:52 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
от бачиш, Угліч, твої говноссьілкі навіть налаштування ЖЖ не пропускає.

Всі твої балачкі про трупи та про те з якою швидкістю вони зіпсуються цікавлять варяжек і ядоцентів. Жодний поважний істрик без висновків експерта не стане ствержувати, що на світлині жертви погрому.

ще раз кажу, зменьши фото документа.

Date: 2012-07-27 10:30 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
г-на Петра Мельника по кличке "Хмара" - члена ОУН, бойца "Роланда" и позднее УПА.
---
Углич, бошка твоя дурная, тебе Химка велел кланяться и спрашивает: "что батальон Роланд делал во Львове 30 июня?".

Date: 2012-07-27 06:48 pm (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Угліч, ну що ти вже так перелякався, що пів дня не з'являєшся у спільноті...
Ну бува))
Я вчора теж помилилася. Поплутала Петра та Григория Мельника.

Ми і без того знаємо, що ти крім Химкі ніяких досліджень не читаєшь. Хоча Химка начебто цього Хмару згадував в першій версії Погрому.

Коротше, повертайся, якщо хочеш дізнатися, що це за Хмара...

Date: 2012-07-27 10:22 pm (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
соскучилась чтоле?
--
наступні два дні буду в інеті набігами, так навіть не уявляю, як я без тебе впораюсь.
(deleted comment)

Date: 2012-07-28 04:24 pm (UTC)
From: [identity profile] stepom.livejournal.com
На фотографії не показані голі тіла, окрім руки. Розмір фото занадто малий, не видно деталей. Неможливо зробити висновок про розкладення. І чи за 4 дні буде видно розкладення?

Щодо білої рубашки. Є таке поняття динамічний діапазон фотоплівки, фотопаперу. Все, що виходить за його межі, або чорне, або біле. Тим більше , що фотоматеріали 40-xроків.
Подивись на фото Гебельса, у нього половина обличчя такого ж самого кольору, що й фон сторінки - абсолютно біле. Тепер подивився на свою шкіру. У Гебельса була приблизно така . Тому плями, якщо і були, то їх просто фізично не може бути видно. Від сухої землі , тим більше. На фото цементні стіни майже білі, в тіні вони брудносірі. Не кажучи вже про білу сорочку на сонці. До того ж фрагмент фото занадто малий, щоб розгледіти плями.

Карочє, висновок ТС притягнутий за вуха

Edited Date: 2012-07-28 04:25 pm (UTC)

Date: 2012-07-28 06:15 pm (UTC)
From: [identity profile] stepom.livejournal.com
Я вище написав, чому світлі деталі в житті є абсолютно білими на фото. І шиї я там не бачу , абсолютно біла пляма, злита з одягом. На фото всі світлі деталі пересвічені, це нормальне явище при зйомці на сонці.

Profile

urb_a: (Default)
РуZZкий военный корабль, иди нахуй

May 2023

S M T W T F S
 123456
78910111213
1415 161718 1920
21222324252627
28293031   

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 30th, 2026 11:12 am
Powered by Dreamwidth Studios