[identity profile] vasovl.livejournal.com posting in [community profile] urb_a
Мое  предположение, о том что во Льовове  не было никакого еврейского погрома устроенного местным населением и ОУН,  имеет еще одно подтверждение, на этот раз уже официальное, подкрепленное документально:   http://www.sbu.gov.ua/sbu/control/uk/publish/article?art_id=74369&cat_id=39574

За наводку дяки брату Митродонту.  Наводка  тут: http://rasstriga.livejournal.com/71052.html?thread=4728460&mode=showspam#t4728460,  но почему то она не открывается.  Привожу полностью комент-ответ Митродонта  на мое замечение в  ЖЖ Даренка:   http://rasstriga.livejournal.com/71052.html?thread=4723852#t4723852

Істєнно такъ, братє!
Владелец журнала ... не буду по-матушке.
Для тех, кто желает больше узнать о якобы еврейских погромах, в которых брали участие члены ОУН рекомендую почитать:
Представник Галузевого державного архіву СБУ, кандидат історичних наук Олександр Іщук продемонстрував про нещодавно розсекречені унікальні документи, які дають об’єктивне підґрунтя для руйнування міфів, котрі протягом десятиліть панували в історичній науці та публіцистиці щодо начебто причетності “Нахтігалю” до насильницьких акцій проти цивільного населення Львова у липні 1941 року.

Відтепер дослідники можуть послуговуватись документами, які підтверджують, що керівництво ОУН(б) відмовилося брати участь в акціях проти євреїв у липні 1941 року у Львові.

У ГДА СБ України зберігся архівний документ під назвою «До книги фактів». Він охоплює події з 22 червня по вересень 1941 року, і був створений для фіксації подій 1941 року. Документ дивом зберігся у підбірці архівних матеріалів ОУН(б), які були вилучені співробітниками органів держбезпеки УРСР у вбитих та заарештованих підпільників.

Цікаво, що він був вшитий співробітниками органів держбезпеки УРСР у середину справи, мабуть для того, щоб його важче було відшукати. В описі справи називався лише як «документ на украинском языке», щоб не привертати до себе увагу. Тому документ тривалий час залишався непоміченим співробітниками архіву, причому як в часи існування КДБ, так і після 1991 року.

У документі вказано наступне (стиль та правопис збережено): “4-7 липня 1941 р. представники прибувших до Львова у великому числі відділів гештапа звернулися різними дорогами до українських кругів , щоб українці урядили триденний погром жидів”.

“Замість уряджувати маніфестаційні похорони політв’язнів помордованих більшовиками», говорили вони, «краще зробити велику відплатну акцію на жидах. Німецькі поліційні ані військові власти не будуть в цьому перешкоджати”.

“Керівні чинники ОУН, довідавшись про те, подали до відома членам, що це є німецька провокація, щоби скомпрометувати українців погромами, щоби дати претекст німецькій поліції до вмішування і роблення порядку, і найважніше – щоби відтягнути увагу й енергію українського загалу від політичних проблем боротьби за державну самостійність, на слизьку дорогу анархії, злочинів і грабіжництва.

Вже Другий Великий збір ОУН висказався рішуче проти яких-небудь жидівських погромів, засуджуючи такі тенденції, як намагання окупантів відвертати увагу народних мас від корінних проблем визвольної боротьби. Тепер, в перших днях німецької окупації, зреалізовано ці постанови на практиці, забороняючи участи в погромах жидів і протидіючи німецьким провокаціям. Тільки завдяки рішучій поставі кадрів ОУН не дійшло в перших днях по уступленню більшовиків до масового вирізання жидів у Львові та в інших українських містах, мимо величезної хвилі обурення, яке викликало вимордування большевиками 80 тисяч українських політичних в’язнів і мимо численних провокацій німецького гештапа, щоб кинути українців до вирізання жидів”.

“Таким чином, документи ГДА СБУ підтверджують те, що учасники ОУН намагалися уникнути участі в акціях проти єврейського населення у Львові і ніяких офіційних розпоряджень щодо його винищення чи проведення погромів – не було,” – наголосив О.Іщук.
Замечу, что это официальный сайт (в отличие от того, что нам тут парит автор журнала). Там жє можно найти и фотокопии названых документов.

Дяки еще раз брату Митродонту и брату Андрейстрипу за наводку на перепост Даренко. 

Date: 2012-08-05 08:20 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_mamuda_/
это уже кое-что

Date: 2012-08-05 08:33 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_mamuda_/
интересно, а если это подсунуть Шимону Бриману и Дюкову - у них начнется анальное огораживание и разрыв шаблона?

Date: 2012-08-05 08:36 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_mamuda_/
а ты думаешь - покаятся, а Углич застрелится?

Date: 2012-08-07 07:30 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
У Брімана анальний город уже почався. Він падло тре коментарі. Довелося натякнути, що його очікує доля Ґутніка, і хай потім всім розповідає про антисемітизм.

Date: 2012-08-07 07:37 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_mamuda_/
Шимон вже не той, а колись він якось інщі статті писав, наприклад:
http://gazeta.rjews.net/Lib/briman/030604-briman.shtml

Date: 2012-08-07 07:43 pm (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Укатали Брімана крутії гірки...
"Взалкал отєц Фьодор. Захотєлось єму боґатства" (с) Ільф і Петров.

Цікаво, а коли він цю статтю писав, у нього теж щось бурлило і клокотало (с)?
Edited Date: 2012-08-07 07:43 pm (UTC)

Date: 2012-08-07 07:52 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_mamuda_/
хто ж його знає... і хвамилієв ЖБ, котрі йому заплатили, не називає :)

Date: 2012-08-05 08:43 pm (UTC)
From: [identity profile] stepom.livejournal.com
Щось посилання на допис Митродонта не працює

Date: 2012-08-06 05:45 am (UTC)
From: [identity profile] oles-maasliouk.livejournal.com
Ой хлопці, щось ви гальмуєте.
Цей документ витягнув на світ божий В'ятрович скільки-то років тому. Під час прес-конф. про Шухевича/Нахтігаль. Він тоді ще був офіціозом (В'ятрович). Принагідно вирішив зробити маленьке шахрайство : останього листа, де була звістка про те, що Бандера був звільнений нацистами, забув показати. На цім шахрайстві його зловив Марко Царинник і гарненько по ньому потоптався (по В'ятровичу). Спитайте у Оксани, вона за тим слідкувала.

Документ важливий, але контекстуальний. Бо принаймі частково писаний вже після 2СВ. Ясна річ, витівка В'ятровича не має впливу на док. як такий, але, так би мовити "зіпсула йому імідж" (документу, ну і В'ятровичу також, ясен пень).

У цього інцидента є мораль : махлювати завжди контрпродуктивно.

"ОУН не приймав участі у погромі" і "погрому не було" - двє большиє разніци.

Date: 2012-08-06 11:22 pm (UTC)
From: [identity profile] oles-maasliouk.livejournal.com
«"шахрайство" / В'ятровича / не робить документи підробкою» саме це я і написав : «витівка В'ятровича не має впливу на док. як такий». Цей документ свідчить про те про що він свідчить. В’ятрович захотів зробити з нього «козирну карту». Козирною картою він не є. Іще раз : лишимо махлювання нашим опонентам.

Щодо погрому. Нацисти повсюди влаштовували «спонтанні погроми», це давало можливість звернутися до жидівських лідерів і сказати : «ви же бачете як до вас ставиться місцеве населення, для вашої безпеки ми вас запроторимо у гетто» та/або «ми вас вивеземо деінде» (насправді в табори смерті). Ця стратегія давала можливість запобігти 1) жидівському спротиву і 2) роспорошенню жидів. Так нацисти поводились повсюди. Немає анінайменьшої причини думати, що у Львові вони діяли інакше.

Не треба забувати, що нацисти виконують «свою історичну місію» «остаточного вирішення жидівського питання». Людський розум має тенденцію «забувати» такі моторошні речі. А відтак мотиви діючих осіб стають незрозумілими.

Date: 2012-08-06 07:51 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Документ важливий, але контекстуальний. Бо принаймі частково писаний вже після 2СВ.
--
Олесь, документ був знайден в архіві СБУ. Як він туди потрапив? Хто його сфальсіфіцировав? Хто його до архіву долучив?

У ГДА СБ України зберігся архівний документ під назвою «До книги фактів». Він охоплює події з 22 червня по вересень 1941 року, і був створений для фіксації подій 1941 року. Документ дивом зберігся у підбірці архівних матеріалів ОУН(б), які були вилучені співробітниками органів держбезпеки УРСР у вбитих та заарештованих підпільників.
http://www.sbu.gov.ua/sbu/control/uk/publish/article?art_id=74369&cat_id=74549

--
чи ви згодні з думкою Варягі та Ко, яка вважає, що В'ятрович привіз цей документ з Америці та підклав до архіву, щоб потім Іщук його знайшов?
Edited Date: 2012-08-06 07:55 am (UTC)

Date: 2012-08-06 09:19 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
для того, щоб не вірити документам В'ятровича (до речі, до чого тут В'ятрович, документ знайшов А.Іщук), треба принаймні мати аргументи. Ніхто на презентації не говорив про те, що Книга Фактів писалася в 41 р. І якщо вона писалася після війни, то є документ, який точно писався до війни, і де ОУН задекларувала свою точку зору щодо погромів.
Коли є вже два документи з цього приводу, то це вже дає привід, щоб теорію Химки та Царинника про провідну ролю ОУН в погромі вважати сумлівною.

Date: 2012-08-06 09:53 pm (UTC)
From: [identity profile] oles-maasliouk.livejournal.com
«чи ви згодні з думкою...»

Оксано,
Я погоджуюсь розглянути навіть версію про інопланетян, які прилетіли і щось там понаробили. Але для цього той хто її висуває повинен надати дуже серйозну арґументацію. (Самих лишень свідків, які «бачили літаючі блюдця», недостатньо.)

Те, що бандерівці сиділи весь цей час, не хотіли оприлюднити цей документ роками бо чекали поки нарешті завітає до них В’ятрович... це про інопланетян.

Date: 2012-08-06 10:47 pm (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Олесь, документ зберегався в архіві КГБ. Яким чином бандерівці повинні були його показати?
Ви звінуватили В'ятровича в шахрайстві, але ж дві сторінкі з цього документу, який за словами Царинника має 5 сторінок, виклали на сайті СБУ 6 лютого 2008 р. Виклали саме ті сторінкі, які мали відношення до справи.
Вже 7 лютого 2008 р. в ЖЖ Дюкова з'явилася запис зі сканами ціх двох сторінок.
http://a-dyukov.livejournal.com/315381.html
В наш час було б важко уявити, що інші сторінки документа можна б було приховати.

Якщо вже на другий сторінці йшлося про арешт Бандери та його утримання до кінця війни, то невже В'ятрович цю сторінку не читав?
Читав, але ж все одно розмістив документ. Звернить увагу на поведінку Дюкова та Царинника...Вони не помічають інших документів, які СБУ виклало в цьому розділі, і всі в один голос доводять, що цей документ є фальшивкою. Це їхня тактика - підняти гвалт навкруги дрібної деталі, щоб більш вісомі аргументи не були почуті. Химка в цій сітуації повівся більш шляхетно, та вже в Погромі наголосив, що справа Нахтігаля була замовною. Але те, як спростовував Химка в компанії з Курило цей документ, посилаючись на неіснуючий архівний фонд 3888, ми в Штабі докладно розібрали. До того ж вони цей документ процитували на свій лад, хоча орігінал був на укр. мові.

Date: 2012-08-07 05:43 am (UTC)
From: [identity profile] oles-maasliouk.livejournal.com
Оксано,

Ви мене запідозрили в тому, що поділяю бачення відомої ufo-логині. Відповів, що погоджуюсь приділити увагу навіть таким екзотичним поясненням, як втручання маленьких зелених гуманоїдів. Але за умови, що для цього будуть дуже серйозні підстави. Тепер мушу доводити, що версія із інопланетянами мені не виглядає як дуже вірогідна... Най Вас качка копне, шановна пані.

Про те що серед опонентів є люди не дуже чесні – я в курсі.

Те, що Хімка визнає фальшування з «Нахтіґаль» свідчить не так про його шляхетність, як про те що він не повний ідіот. (Як дехто з там тої команди.) Не повний ідіот, бо розуміє, що з такими штучками можно і вилетіти із стаффу унів. Альберти. Чого щиро йому бажаю.

Date: 2012-08-07 09:09 am (UTC)
From: [identity profile] oles-maasliouk.livejournal.com
Шановний,
Я відповідав на питання Оксани, яке звучить так : «чи ви згодні з думкою Варягі та Ко, яка вважає, що В'ятрович привіз цей документ з Америці та підклав до архіву, щоб потім Іщук його знайшов? (http://urb-a.livejournal.com/28152.html?thread=261880#t261880)»

І відповідь моя мала приблизно такий сенс : «Ні, не згоден. Ні, не вважаю, що В’ятрович привіз цей документ від американських бандерівців. Ба більше, мені здається що така гіпотеза межує із саєнс-фікшн.»

Date: 2012-08-06 08:40 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
Принагідно вирішив зробити маленьке шахрайство : останього листа, де була звістка про те, що Бандера був звільнений нацистами, забув показати.
--
на сайті СБУ було відразу викладено два листи документу. На презентації було чітко пояснено, що це за документ. А де Царинник його зловив? Я щось пропустила...хіба була стаття Царинника?

Date: 2012-08-06 10:48 pm (UTC)
From: [identity profile] fantik1.livejournal.com


"Для тех, кто желает больше узнать о якобы еврейских погромах, в которых брали участие члены ОУН рекомендую почитать"[livejournal.com profile] maryxmas

P.S.А вам в очередной раз спасибо за понимание[livejournal.com profile] oles_maasliouk
Edited Date: 2012-08-06 10:49 pm (UTC)

Date: 2012-08-07 06:56 pm (UTC)
From: [identity profile] fantik1.livejournal.com
Я рекомендую обратить внимание на изящную фразеологию
"о якобы погромах" Это сильно сказано.

Date: 2012-08-06 06:33 am (UTC)
From: [identity profile] uglich-jj.livejournal.com
про эту выдержку из "книги фактов" проф.Химка уже давно все написал: подделка с целью отмазать укро-нациков из ОУН от участия в массовых убийствах еврейского населения.

http://ualberta.academia.edu/JohnPaulHimka/Papers/495040/Be_Wary_of_Faulty_Nachtigall_Lessons

Among the newly declassified documents cited by the SBU in support of Nachtigall’s innocence is one that purports to be a chronicle of OUN activities fromMarch to September 1941 entitled “To the Beginning of the Book of Facts.” According tothis document, the Gestapo on 4-7 July 1941 invited Ukrainian nationalists to stage athree-day pogrom, but OUN forbade its members to participate, since they consideredthis “a German provocation to compromise Ukrainians by [participation in] pogroms.”This document is very fishy. The Lviv pogrom started on 30 June 1941 and theGermans put an end to it on 2 July. So why does the document refer to a Germaninvitation to commence a pogrom days after it had already taken place? The reason is thatthis account was prepared years after the pogrom actually occurred.The Ukrainian Embassy of Ukraine was kind enough to send me a scanned copyof the first three pages of the document. On p. 3, the document states that the Gestapoarrested Yaroslav Stetsko and thousands of other activists and kept them “throughout thewar in prisons and concentration camps.” This shows that the document was prepared in1944 or later. The question is: Why did the OUN prepare this post-factum record andwhat was it meant to replace?

Date: 2012-08-06 08:23 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
проф.Химка уже давно все написал: подделка
--
а кто документ подделал?

Date: 2012-08-06 09:02 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
боже, у Доренко еще один погром в комментариях...
Интересно, сколько у него отметилось евреев?

Date: 2012-08-06 09:10 am (UTC)
From: [identity profile] oksana107.livejournal.com
я там дала ссылку на свой пост по фото... Но как обычно, в моменты погрома это похоже никого не интересует.
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] maryxmas посилається на ваш запис з як ми всі знаємо, українці всі страшні антисеміти. (http://maryxmas.livejournal.com/3248194.html) пишучи: [...] того, что нам тут парит автор журнала). Там жє можно найти и фотокопии названых документов. звідси [...]

Profile

urb_a: (Default)
РуZZкий военный корабль, иди нахуй

May 2023

S M T W T F S
 123456
78910111213
1415 161718 1920
21222324252627
28293031   

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 30th, 2026 10:48 pm
Powered by Dreamwidth Studios