Скільки кацапсько-совкодрочерській братії не показуй і не розказуй проти кого і за що воювала УПА,це
кодло всерівно буде відморожуватись щоб не бачити очевидного: "говірки нє панімаю","пакажитє рівальвєр
із каторого в нємцев стрєлялі",і т.д.А тому просто читаємо дуже показовий діалог і усміхаємось з ідіотизму кацапсько-совкодрочерських сектантів:
ps_84
May. 12th, 2013 12:13 pm (UTC)
Согласно международному законодательству, нацизм является осуждаемым.
Его пропаганда запрещена.
Поскольку УПА воевала на стороне нацистов, УПА тоже следует осудить.
Ну і до речі. Ми таки виграли ту війну, а фашисти та їх попихачі з УПА - програли. Тому ми вправі мати день перемоги, а от УПА та їх хазяї фашисти - таки лише день жалоби.
А про примирення хай цей пудак своєму сифілісу розкаже і з ним же і примириться. Не може бути примирення з фашистами, які бажали нашої смерті і багато для цього зробили.
tristana073
May. 12th, 2013 05:56 pm (UTC)
Шановний,ви в якому вакуумі живете? "УПА тоже следует осудить?"
Якби УПА воювала на стороні нацистів,то була б засуджена ще на Нюрнбергському процесі.
Єдина "вина" УПА полягає в тому, що українські повстанці захищали
свою країну без санкції Кремля.Оскільки хоча б з точки зору
здорового глузду це дійсно не може бути провиною, то апологетам
"нізабудімніпрастім" на залишається нічого іншого ніж приписувати
УПА якусь війну на стороні нацистів.
Щодо цього вашого висловлювання: "Не може бути примирення з фашистами, які бажали нашої смерті і багато для цього зробили".
Є чудовий анекдот: Побачили дядьки москаля,і один каже: "А давай
його наб"єм".Другий каже:"А якщо він нас?" Перший: "А нас же за що?"
ps_84
May. 12th, 2013 08:10 pm (UTC)
Спочатку слід з*ясувати, чи захищали.
Бо грабунок та розстріли населення - то трохи не те ж саме, що й його захист.
Ви можете назвати хоч одне місто, яке б звільнила УПА? Я от ні. То в чому поляга їх захист?
Та й те, що вони діяли пліч-о-пліч з німцями набагато важливіше будь-яких слів, чи не так?
Отож якщо вони фінансувались фашистами, діяли разом з фашистами, обов*язково поминали своїх хазяїв-фашистів у агітлітературі, то хто вони є?
З.І. Я кращий знаю. Йдуть піонери по вулиці, а там дядько квіточки машинним мастилом полива. Піонери: Вуйку, таж квіточки зав*януть! Вуйко: То дарма, дітки, аби зброя не іржавіла!
tristana073
May. 19th, 2013 08:32 pm (UTC)
Рівне, 25 червня 1943 р. Секретно! Райхскомісар України
V—1—7422
Tgb. Nr 378/43 geh.
(...)
Райхсміністру Альфреду Розенбергу
Берлін Особисто
Об'єкт: ситуація з бандами.
Північну частину генеральних округ Луцька і Житомира в основному контролюють бандити. На Волині ми змушені були в ці останні дні покинути територію між. лініями залізниць Брест— Пінськ—Лунінець, Лунінець—Сарни, Сарни—Ковель і Ковель— Брест, за винятком районного центру Камінь—Каширський. Йдеться про територію у 17 400 кв. км. Територія, що далі на північ, практично також не в наших руках. (...)
У генеральній окрузі Житомир і в поліській частині генераль¬ної округи Луцьк йдеться лише про радянські банди. У південній частині Волині переважають українські національні банди з цент¬рами в Костополі—Сарнах і Горохові—Крем'янці. (...)
Також українські національні банди мають своє суворе й уміле керівництво і подиву гідне озброєння; треба припускати, що ці банди почали методично збирати зброю і боєприпаси зразу після першого приходу німецьких військ, і що, крім того, їм допомогли запастися зброєю радянські війська через добре законспірованих посередників (...).
Об'єкти, на які нападають банди — це важливі для доступу в країну і постачання фронту залізниці, шляхи і мости, державні господарства, молочарні, склади хліба і сіна, а також доступні їм промислові підприємства. Звичайно, напади банд спрямовуються також проти кожного німця, який з'являється у зоні, що ними контролюється. Втрати у генеральній окрузі Луцьк, наприклад, з 9 по 15червня 1943 р., тобто за один тиждень і в одній
окрузі: 25 чоловік, 3 цивільних члени адміністрації, один член організації Тодт...NA Т 175 R 81.
Link | Reply | Parent | Thread
ps_84
May. 20th, 2013 05:04 am (UTC)
Так, я в курсі про наявність у тилу німців радянських партизан. І що?
Link | Reply | Parent | Thread
tristana073
May. 21st, 2013 08:49 pm (UTC)
І я в курсі про наявність у тилу німців радянських партизан.Але я
про це:
"...вони діяли пліч-о-пліч з німцями...вони фінансувались фашистами, діяли разом з фашистами..."
Я ще конкретизую і доповню сказане вами.Члени вашої секти вірять що:
1.УПА створили німці.
2.Командували УПА офіцери абверу.
3.Німці озброювали УПА.
4.УПА не знищила жодного німця (як варіант - декілька чи декілька
десятків німців).
Отже,німці повинні були б знати про УПА ВСЕ.А з документа цілком
очевидно,що вони навіть припускали(!) що зброю повстанцям постачали
більшовики.І т.д.
Ви і ваша секта своїми фантазіями хочете змінити реальність?
Ви виставляєте себе посміховиськом.
ps_84
May. 21st, 2013 09:55 pm (UTC)
Якщо ви не зрозуміли, що за документ ви виклали, то я люб*язно поясню.
В ньому німці докладають, що радянські партизани геть знахабніли і вижили їх з території.
Звичайно, що німці вгадали правильно - саме радянська сторона постачала партизанам зброю та набої. Очевидно, що на одних трофеях далеко не попхнеш.
І що більшість з них - українці - тут теж вгадали. А хто ж повинен був партизанити на цих територіях? Китайці? Зулуси? Австралійці? Тож вгадано вірно.
Але як цей документ що-небудь доводить нам про УПА - мені невідомо. Це ж ви його викладували! Вам видніше, з яких міркувань. Хоча могли б і пояснити.
Але партизанам зрозуміло хто набої поставляв. А хто поставляв їх хероям УПА? Тільки не треба розповідати про трофеї: німець, забитий у бою, міг принести щонайбільше кілька десятків набоїв. А з таким боєзапасом не розженешся.
От хто поставляв - той і хазяїн УПА.
Але ви проігнорували головне питання:
Ви можете назвати хоч одне місто, яке б звільнила УПА? Я от ні. То в чому поляга їх захист?
Я розумію, з яких причин такий ігнор. Бо ніяким захистом або визволенням тут і не пахне.
А ви самі собі признаєтесь? Чи у зв*язку з відсутністю аргументів зразу перейдете на особистості?
А от після цього питання ми можемо перейти й до інших. Тоді й глянемо, що там від віри, а що від фактів.
tristana073
May. 22nd, 2013 02:18 pm (UTC)
Чим далі в ліс - тим вгодованіші партизани...
Німці вгадали що радянська сторона постачала зброю своїм же партизанам, які підлягали УШПД і якими командували офіцери НКВД,через добре законспірованих посередників? Червоні партизани приховували від німців що воюють за Савєцкую Родіну? Міжнародні інституції могли застосувати
санкції до Радянського Союзу за постачання зброї своїм партизанам?
Ну і що німці таки вгадали постачальника зброї, означає що
зброю могли постачати і китайці,і зулуси,і австралійці?
Це - геніально! Альтернативна історія рулить!
Німці в своїх документах чітко розділяли "більшовицькі банди" і
"українські національні банди",тобто - УПА, не намагайтеся тулити
горбатого до стіни.
А запитання про "хоч одне місто, яке б звільнила УПА" взагалі
абсурдне.Загони УПА були розпорошені на великому просторі і
контролювали і захищали кожен свою локальну територію. Зібрати
в одному місці кілька тисяч бійців,скажемо,для штурму Луцька
означало залишити свою підконтрольну територію без захисту на
радість тим же німцям і полякам.І який був би сенс у звільненні
великого міста? Про неприкритий тил мною вже сказано, а ще ж
потрібно було б зламати опір гарнізону у якого було і важке озброєння, і бронетехніка,це означало ввязатися у затяжний бій.
І в результаті потрапити в "котел"? Німцям такий розвиток подій
був би за щастя.І нагадаю,що Червона Армія з набагато кращим
озброєнням, ніж в УПА, влітку 1942 року була під Сталінградом,і
якою ціною потім доводилось звільняти кожне місто.
Чекаю нових сенсацій.
ps_84
May. 23rd, 2013 08:01 am (UTC)
>>Німці в своїх документах чітко розділяли "більшовицькі банди" і
"українські національні банди"
Що не дивно. Якщо партизани від ЦПШ - то то є радянські. А якщо прямого зв*язку нема - то то є національні. Що не робить їх УПАшними.
>>Загони УПА були розпорошені на великому просторі і
контролювали і захищали кожен свою локальну територію.
Яку саме територію? Кожен свою криївку? Так навіщо народу такі захисники, які захищають не народ, а свою власну комору?
Захисниками народу вони стають тоді, коли захищають саме народ. А народ у нас де? Правильно, у населених пунктах. Тож чи відбивали херої населені пункти - це якраз ключове питання, яке й відділяє захисників народу від захисників власної кишені.
Оскільки ви теж не знаєте випадків, коли б ці херої захистили від німців бодай одне місто, слід визнати, що ніякого народу УПА не захищало. Тільки самі себе.
Так і звичайні бандити захищають лише свою нору. Давайте тоді й ОПГ називати борцями за волю.
>> Зібрати
в одному місці кілька тисяч бійців,скажемо,для штурму Луцька
означало залишити свою підконтрольну територію без захисту на
радість тим же німцям і полякам.І який був би сенс у звільненні
великого міста? Про неприкритий тил мною вже сказано, а ще ж
потрібно було б зламати опір гарнізону у якого було і важке озброєння, і бронетехніка,це означало ввязатися у затяжний бій.
Традиційна відмазка. Я не поліз у бійку, бо якщо мене вб*ють, то хто ж буде любити гроші та Вкраїну.
А от радянські партизани тим не переймалися:
.... 14 февраля несколько отрядов освободили город Дятьково, изгнав гитлеровцев со всей территории района. ...
...В конце 1941 г. и в начале 1942 г. брянские партизаны разгромили гарнизоны в районных центрах Трубчевске, Жуковке, Суземке и Локоти и длительное время удерживали ряд населенных пунктов Орловской области...
...В результате была освобождена территория около 10 тыс. кв. км 4, занят ряд железнодорожных станций и районных центров, в том числе Угра, Глинка, Всходы, Дорогобуж....
...В общей сложности к весне 1942 г. советские партизаны контролировали территорию, равную по площади таким государствам, как Бельгия, Голландия и Дания, вместе взятые....
А це рік 41-й. Коли ще й приблизно не пахло перемогою радянських військ.
І ти ба, не боялися ні котлів, ні бронетехніки (якої, до речі, у тилу у німців не було. Її, власне, і на фронті добряче не вистачало.)
Сенсаційно, правда?
tristana073
May. 23rd, 2013 10:04 pm (UTC)
Сенсаційно те,що червоні партизани були:
1. "від штабу" і мали зв"язок з Великою землею, звідки літаками їм доставляли зброю та інші вантажі (ви ж не станете це заперечувати?),і були:
2."національні",які зв"язку не мали, але тим не менше
зброю отримували через законспірованих посередників (не маючи
зв"язку!!!).Хай так,нєісповєдіми путі красних партізан.Амінь.
Але як німці їх розпізнавали хто - "від штабу", а хто - ні?
По антені радіостанції?
Ваше відкриття тягне надіагноз Шнобелівську премію.
Якщо вам цікаво що і де звільнила УПА - Гугл в поміч,чому я все маю
вам розжовувати? Ключові слова - "УПА звільнила",якщо ще не
навчилися пошуковиком користуватися.Там і про Колківську республіку
знайдете.
До речі,вам відомо що між ОУН-УПА і радянською владою велись
переговори про припинення протистояння?
http://volyn.rivne.com/ua/1759?act=print
http://volyn.rivne.com/ua/1815
Якби сторони домовилися б,то ви зараз гордилися б ветеранами УПА
не менше,ніж "своїми",ггг.
Звідси:http://tristana073.livejournal.com/44383.html#comments
кодло всерівно буде відморожуватись щоб не бачити очевидного: "говірки нє панімаю","пакажитє рівальвєр
із каторого в нємцев стрєлялі",і т.д.А тому просто читаємо дуже показовий діалог і усміхаємось з ідіотизму кацапсько-совкодрочерських сектантів:
ps_84
May. 12th, 2013 12:13 pm (UTC)
Согласно международному законодательству, нацизм является осуждаемым.
Его пропаганда запрещена.
Поскольку УПА воевала на стороне нацистов, УПА тоже следует осудить.
Ну і до речі. Ми таки виграли ту війну, а фашисти та їх попихачі з УПА - програли. Тому ми вправі мати день перемоги, а от УПА та їх хазяї фашисти - таки лише день жалоби.
А про примирення хай цей пудак своєму сифілісу розкаже і з ним же і примириться. Не може бути примирення з фашистами, які бажали нашої смерті і багато для цього зробили.
tristana073
May. 12th, 2013 05:56 pm (UTC)
Шановний,ви в якому вакуумі живете? "УПА тоже следует осудить?"
Якби УПА воювала на стороні нацистів,то була б засуджена ще на Нюрнбергському процесі.
Єдина "вина" УПА полягає в тому, що українські повстанці захищали
свою країну без санкції Кремля.Оскільки хоча б з точки зору
здорового глузду це дійсно не може бути провиною, то апологетам
"нізабудімніпрастім" на залишається нічого іншого ніж приписувати
УПА якусь війну на стороні нацистів.
Щодо цього вашого висловлювання: "Не може бути примирення з фашистами, які бажали нашої смерті і багато для цього зробили".
Є чудовий анекдот: Побачили дядьки москаля,і один каже: "А давай
його наб"єм".Другий каже:"А якщо він нас?" Перший: "А нас же за що?"
ps_84
May. 12th, 2013 08:10 pm (UTC)
Спочатку слід з*ясувати, чи захищали.
Бо грабунок та розстріли населення - то трохи не те ж саме, що й його захист.
Ви можете назвати хоч одне місто, яке б звільнила УПА? Я от ні. То в чому поляга їх захист?
Та й те, що вони діяли пліч-о-пліч з німцями набагато важливіше будь-яких слів, чи не так?
Отож якщо вони фінансувались фашистами, діяли разом з фашистами, обов*язково поминали своїх хазяїв-фашистів у агітлітературі, то хто вони є?
З.І. Я кращий знаю. Йдуть піонери по вулиці, а там дядько квіточки машинним мастилом полива. Піонери: Вуйку, таж квіточки зав*януть! Вуйко: То дарма, дітки, аби зброя не іржавіла!
tristana073
May. 19th, 2013 08:32 pm (UTC)
Рівне, 25 червня 1943 р. Секретно! Райхскомісар України
V—1—7422
Tgb. Nr 378/43 geh.
(...)
Райхсміністру Альфреду Розенбергу
Берлін Особисто
Об'єкт: ситуація з бандами.
Північну частину генеральних округ Луцька і Житомира в основному контролюють бандити. На Волині ми змушені були в ці останні дні покинути територію між. лініями залізниць Брест— Пінськ—Лунінець, Лунінець—Сарни, Сарни—Ковель і Ковель— Брест, за винятком районного центру Камінь—Каширський. Йдеться про територію у 17 400 кв. км. Територія, що далі на північ, практично також не в наших руках. (...)
У генеральній окрузі Житомир і в поліській частині генераль¬ної округи Луцьк йдеться лише про радянські банди. У південній частині Волині переважають українські національні банди з цент¬рами в Костополі—Сарнах і Горохові—Крем'янці. (...)
Також українські національні банди мають своє суворе й уміле керівництво і подиву гідне озброєння; треба припускати, що ці банди почали методично збирати зброю і боєприпаси зразу після першого приходу німецьких військ, і що, крім того, їм допомогли запастися зброєю радянські війська через добре законспірованих посередників (...).
Об'єкти, на які нападають банди — це важливі для доступу в країну і постачання фронту залізниці, шляхи і мости, державні господарства, молочарні, склади хліба і сіна, а також доступні їм промислові підприємства. Звичайно, напади банд спрямовуються також проти кожного німця, який з'являється у зоні, що ними контролюється. Втрати у генеральній окрузі Луцьк, наприклад, з 9 по 15червня 1943 р., тобто за один тиждень і в одній
окрузі: 25 чоловік, 3 цивільних члени адміністрації, один член організації Тодт...NA Т 175 R 81.
Link | Reply | Parent | Thread
ps_84
May. 20th, 2013 05:04 am (UTC)
Так, я в курсі про наявність у тилу німців радянських партизан. І що?
Link | Reply | Parent | Thread
tristana073
May. 21st, 2013 08:49 pm (UTC)
І я в курсі про наявність у тилу німців радянських партизан.Але я
про це:
"...вони діяли пліч-о-пліч з німцями...вони фінансувались фашистами, діяли разом з фашистами..."
Я ще конкретизую і доповню сказане вами.Члени вашої секти вірять що:
1.УПА створили німці.
2.Командували УПА офіцери абверу.
3.Німці озброювали УПА.
4.УПА не знищила жодного німця (як варіант - декілька чи декілька
десятків німців).
Отже,німці повинні були б знати про УПА ВСЕ.А з документа цілком
очевидно,що вони навіть припускали(!) що зброю повстанцям постачали
більшовики.І т.д.
Ви і ваша секта своїми фантазіями хочете змінити реальність?
Ви виставляєте себе посміховиськом.
ps_84
May. 21st, 2013 09:55 pm (UTC)
Якщо ви не зрозуміли, що за документ ви виклали, то я люб*язно поясню.
В ньому німці докладають, що радянські партизани геть знахабніли і вижили їх з території.
Звичайно, що німці вгадали правильно - саме радянська сторона постачала партизанам зброю та набої. Очевидно, що на одних трофеях далеко не попхнеш.
І що більшість з них - українці - тут теж вгадали. А хто ж повинен був партизанити на цих територіях? Китайці? Зулуси? Австралійці? Тож вгадано вірно.
Але як цей документ що-небудь доводить нам про УПА - мені невідомо. Це ж ви його викладували! Вам видніше, з яких міркувань. Хоча могли б і пояснити.
Але партизанам зрозуміло хто набої поставляв. А хто поставляв їх хероям УПА? Тільки не треба розповідати про трофеї: німець, забитий у бою, міг принести щонайбільше кілька десятків набоїв. А з таким боєзапасом не розженешся.
От хто поставляв - той і хазяїн УПА.
Але ви проігнорували головне питання:
Ви можете назвати хоч одне місто, яке б звільнила УПА? Я от ні. То в чому поляга їх захист?
Я розумію, з яких причин такий ігнор. Бо ніяким захистом або визволенням тут і не пахне.
А ви самі собі признаєтесь? Чи у зв*язку з відсутністю аргументів зразу перейдете на особистості?
А от після цього питання ми можемо перейти й до інших. Тоді й глянемо, що там від віри, а що від фактів.
tristana073
May. 22nd, 2013 02:18 pm (UTC)
Чим далі в ліс - тим вгодованіші партизани...
Німці вгадали що радянська сторона постачала зброю своїм же партизанам, які підлягали УШПД і якими командували офіцери НКВД,через добре законспірованих посередників? Червоні партизани приховували від німців що воюють за Савєцкую Родіну? Міжнародні інституції могли застосувати
санкції до Радянського Союзу за постачання зброї своїм партизанам?
Ну і що німці таки вгадали постачальника зброї, означає що
зброю могли постачати і китайці,і зулуси,і австралійці?
Це - геніально! Альтернативна історія рулить!
Німці в своїх документах чітко розділяли "більшовицькі банди" і
"українські національні банди",тобто - УПА, не намагайтеся тулити
горбатого до стіни.
А запитання про "хоч одне місто, яке б звільнила УПА" взагалі
абсурдне.Загони УПА були розпорошені на великому просторі і
контролювали і захищали кожен свою локальну територію. Зібрати
в одному місці кілька тисяч бійців,скажемо,для штурму Луцька
означало залишити свою підконтрольну територію без захисту на
радість тим же німцям і полякам.І який був би сенс у звільненні
великого міста? Про неприкритий тил мною вже сказано, а ще ж
потрібно було б зламати опір гарнізону у якого було і важке озброєння, і бронетехніка,це означало ввязатися у затяжний бій.
І в результаті потрапити в "котел"? Німцям такий розвиток подій
був би за щастя.І нагадаю,що Червона Армія з набагато кращим
озброєнням, ніж в УПА, влітку 1942 року була під Сталінградом,і
якою ціною потім доводилось звільняти кожне місто.
Чекаю нових сенсацій.
ps_84
May. 23rd, 2013 08:01 am (UTC)
>>Німці в своїх документах чітко розділяли "більшовицькі банди" і
"українські національні банди"
Що не дивно. Якщо партизани від ЦПШ - то то є радянські. А якщо прямого зв*язку нема - то то є національні. Що не робить їх УПАшними.
>>Загони УПА були розпорошені на великому просторі і
контролювали і захищали кожен свою локальну територію.
Яку саме територію? Кожен свою криївку? Так навіщо народу такі захисники, які захищають не народ, а свою власну комору?
Захисниками народу вони стають тоді, коли захищають саме народ. А народ у нас де? Правильно, у населених пунктах. Тож чи відбивали херої населені пункти - це якраз ключове питання, яке й відділяє захисників народу від захисників власної кишені.
Оскільки ви теж не знаєте випадків, коли б ці херої захистили від німців бодай одне місто, слід визнати, що ніякого народу УПА не захищало. Тільки самі себе.
Так і звичайні бандити захищають лише свою нору. Давайте тоді й ОПГ називати борцями за волю.
>> Зібрати
в одному місці кілька тисяч бійців,скажемо,для штурму Луцька
означало залишити свою підконтрольну територію без захисту на
радість тим же німцям і полякам.І який був би сенс у звільненні
великого міста? Про неприкритий тил мною вже сказано, а ще ж
потрібно було б зламати опір гарнізону у якого було і важке озброєння, і бронетехніка,це означало ввязатися у затяжний бій.
Традиційна відмазка. Я не поліз у бійку, бо якщо мене вб*ють, то хто ж буде любити гроші та Вкраїну.
А от радянські партизани тим не переймалися:
.... 14 февраля несколько отрядов освободили город Дятьково, изгнав гитлеровцев со всей территории района. ...
...В конце 1941 г. и в начале 1942 г. брянские партизаны разгромили гарнизоны в районных центрах Трубчевске, Жуковке, Суземке и Локоти и длительное время удерживали ряд населенных пунктов Орловской области...
...В результате была освобождена территория около 10 тыс. кв. км 4, занят ряд железнодорожных станций и районных центров, в том числе Угра, Глинка, Всходы, Дорогобуж....
...В общей сложности к весне 1942 г. советские партизаны контролировали территорию, равную по площади таким государствам, как Бельгия, Голландия и Дания, вместе взятые....
А це рік 41-й. Коли ще й приблизно не пахло перемогою радянських військ.
І ти ба, не боялися ні котлів, ні бронетехніки (якої, до речі, у тилу у німців не було. Її, власне, і на фронті добряче не вистачало.)
Сенсаційно, правда?
tristana073
May. 23rd, 2013 10:04 pm (UTC)
Сенсаційно те,що червоні партизани були:
1. "від штабу" і мали зв"язок з Великою землею, звідки літаками їм доставляли зброю та інші вантажі (ви ж не станете це заперечувати?),і були:
2."національні",які зв"язку не мали, але тим не менше
зброю отримували через законспірованих посередників (не маючи
зв"язку!!!).Хай так,нєісповєдіми путі красних партізан.Амінь.
Але як німці їх розпізнавали хто - "від штабу", а хто - ні?
По антені радіостанції?
Ваше відкриття тягне на
Якщо вам цікаво що і де звільнила УПА - Гугл в поміч,чому я все маю
вам розжовувати? Ключові слова - "УПА звільнила",якщо ще не
навчилися пошуковиком користуватися.Там і про Колківську республіку
знайдете.
До речі,вам відомо що між ОУН-УПА і радянською владою велись
переговори про припинення протистояння?
http://volyn.rivne.com/ua/1759?act=print
http://volyn.rivne.com/ua/1815
Якби сторони домовилися б,то ви зараз гордилися б ветеранами УПА
не менше,ніж "своїми",ггг.
Звідси:http://tristana073.livejournal.com/44383.html#comments
no subject
Date: 2013-08-19 08:36 pm (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 08:21 am (UTC)ВЕСЬ БАНДЕРА В ДОКУМЕНТАХ НЮРНБЕРГСКОГО ПРОЦЕССА
- http://mysliwiec.livejournal.com/737438.html
no subject
Date: 2013-08-20 09:39 am (UTC)no subject
Date: 2013-08-19 09:53 pm (UTC)p.s.хто Тобі не подобається - зкинь докладну інфу і він ,колись зникне.
з Повагою.
no subject
Date: 2013-08-20 06:57 pm (UTC)no subject
Date: 2013-08-21 07:47 am (UTC)no subject
Date: 2013-08-21 08:51 pm (UTC)no subject
Date: 2013-08-19 10:53 pm (UTC)от хто поставляв лендліз - той і хазяїн СРСР :)
no subject
Date: 2013-08-20 12:25 am (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 05:25 am (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 05:31 am (UTC)Э. Манштейн, бывший гитлеровский фельдмаршал
"Если дела в России пойдут и дальше так, как сейчас, то, возможно, будущей весной второй фронт… и не понадобится..."
Ф. Рузвельт - сыну Элиоту
no subject
Date: 2013-08-20 10:26 am (UTC)Рузвель спешил спасти фашистов от гнева советско-православніх людей!
no subject
Date: 2013-08-20 12:57 pm (UTC)Рузвельт, только - соглашается с этим.
no subject
Date: 2013-08-20 01:12 pm (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 01:23 pm (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 04:15 pm (UTC)не удивлюсь если он в тайне посещал любовницу!
no subject
Date: 2013-08-20 04:46 pm (UTC)У неё даже внучки - маленькие Манштейнята бегают по садыби.
no subject
Date: 2013-08-20 10:20 am (UTC)єслі б послушалі жукова і висєлілі всєх хохлов в сібірь как татаров то нєбьілоб сєйас нікакой нєзалєжності!
no subject
Date: 2013-08-20 06:57 am (UTC)До речі, чому ви йому про Колківську Республіку не написали?
no subject
Date: 2013-08-20 07:01 pm (UTC)Захоче - сам знайде.
no subject
Date: 2013-08-20 07:19 am (UTC)Большинство из них были подготовлены гитлеровцами в спе-циальных военных разведывательно-диверсионных школах Германии. Многим из них были присвоены воинские звания фашистского абвера. К примеру, командир УПА Клячкивский имел звание старшего лейтенанта Абвера и в то же время являлся членом центрального провода ОУН, Иван Гриньох («Герасимовский») – капитан абвера, в начале войны капеллан батальона «Нахтигаль», затем чиновник в министерстве Розенберга, с февраля 1943 года во Львове являлся посредником в переговорах между командованием УПА и командованием германских оккупационных властей, участвовал в формировании УПА в Галичине. Все переговоры с представителями разведорганов и вермахта Германии о взаимодействии УПА с немецкими войсками против Красной Армии вел Луцкий Александр («Богун»), старший лейтенант абвера, член Главного штаба УПА, командующий УПА «Запад-Карпаты», с начала 1944 года заместитель командующего УПА; Сидор Василий («Шелест») – капитан абвера, командир роты шуцманшафт-батальона, сражавшегося в Белоруссии против партизан, затем командующий УПА «Запад-Карпаты» (после ухода с этого поста А.Луцкого); Лопатинский Юрий («Калина») – старший лейтенант Абвера, член центрального провода ОУН, член Главного штаба УПА; Павлюк Владимир («ИРКО») – капитан абвера, командир роты шуцманшафтбатальона, командовал куренем УПА в Станиславской области, затем руководил сетью ОУН на Перемышлянщине; Андрусяк Михаил («Ризун») – лейтенант абвера, служил в «Нахтигале», командовал отрядом в Станиславской области; Мельник Петр («Хмара») – командир роты дивизии СС «Галичина», командир куреня УПА в Станиславской области и т.д. Кстати, руководителями СБ, как правило, были бывшие сотрудники гестапо, жандармерии, вспомогательной украинской полиции. Все названные выше и многие другие главари УПА были награждены немецкими орденами.
Гитлеровцы не только формировали УПА, но и вооружали её. Этим занималась абверкоманда-202. По неполным данным, для вооружения УПА было передано 700 минометов, около 10 тысяч станковых и ручных пулеметов, 26 тысяч автоматов, 22 тысячи пистолетов, 100 тысяч гранат, 80 тысяч мин и снарядов, несколько миллионов патронов, радиостанции, портативные машинки и другое вооружение и снаряжение.
Сотрудник абвера капитан Лазарек Юзеф, будучи допрошенным в качестве военнопленного сообщил: «На протяжении марта – апреля 1944 года я лично из Львова через своего подчиненного лейтенанта Винтгансена направлял в «черный лес» для банд УПА трижды по две грузовые машины с оружием, в которых находилось около 15 тонн различного оружия (винтовки, автоматы, легкие пулеметы и бое-припасы)» [6].
Об обеспечении фашистскими оккупантами оружием и боеприпасами банд УПА рассказывал и захваченный оуновский эмиссар Стефюк Юрий: «Я являюсь живым свидетелем того, как немцы вооружали наши боевки... Я лично видел, как весной 1944 года немцы везли на подводах (а их было около 20) вооружение: автоматы, винтовки и патроны, несколько станковых пулеметов, даже две противотанковые пушки со снарядами, военное снаряжение и все это передали в распоряжение куреня УПА «Рена» [6].
http://ukrstor.com/ukrstor/bezprava-kniga1.html (http://ukrstor.com/ukrstor/bezprava-kniga1.html)
no subject
Date: 2013-08-20 07:06 pm (UTC)no subject
Date: 2013-08-21 06:03 am (UTC)no subject
Date: 2013-09-02 06:28 pm (UTC)Поэтому объясните мне,пожалуйста,каким боком немецкая диверсионная группа имеет
отношение к УПА?.
no subject
Date: 2013-09-02 06:32 pm (UTC)no subject
Date: 2013-09-02 08:46 pm (UTC)тд и тп.Что это не так, достаточно почитать документы УПА. К примеру,в инструкции СБ в Главной команде УПА-Север от 15.01.44
пунктом н.9 предписывалась смертная казнь за "сотрудничество с немецкими и другими разведцентрами". А в инструкции ОУН в
связи с приходом большевиков, тоже за январь 1944г, в пункте VIII сказано: "Провести полную ликвидацию немецких сексотов".
Первоисточники читать нужно, а не фривольную и заангажированную интерпретацию выдернутых из контекста фактов.
no subject
Date: 2013-09-02 09:07 pm (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 07:29 am (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 10:22 am (UTC)no subject
Date: 2013-08-20 08:22 pm (UTC)Фон Манштейн і Сьома Крьівошеїн у вересні 1939 р. віддають "чєсть" Бойовому прапору Вермахту)
- Навіки разом!(с)))Саюзнєчкі, хулеЄ?)
***
-Прахажденіє войськ і тєхнікі Вєрмахту і РСЧА па Брєсту, єто нє ваєнньій парад!!! Єто... просто нємцьі ушлі, а "наші" прійшлі!!!(с) з діалогу з ісконєкамє))
no subject
Date: 2013-08-20 09:30 pm (UTC)вони пальці за спиною звьйоздочкой сложилі, поєтому нєсчітаєтся!
no subject
Date: 2013-08-20 09:48 pm (UTC)щоб конвейєр працював ефективно, щільно, надійно)
тому всьо щітається!
no subject
Date: 2013-08-20 10:24 am (UTC)прекрасное по теме